AygulSina omeriminannesi okumadim valla ama zaten 1 ay sonra degistiricem o yuzden simdi yeni almak istemiyorum dikat ederim 6 aydan sonra alinca
ZBHaras Ertgrlunannesi bende avent kullanıyorum çok memnunum ne su kalıyor içinde ne koku yapıyor her gece düzenli olarak temiz suda ( daha önce kaynatılıp bekletilmiş değil) kaynatıyorum sıkıntı yok
Ayseciginannesi Ertgrlunannesi genelde bi kac kaynatmadan sonra bence butun emzikler oyle oluo. Ben nuk ve wee nin emziginide kaynattim sonrasinda onlarda oyle oldu
Ertgrlunannesi deletedmom2200 merhaba özel kabı nasıl oluyor steril etmek için içinden çıkan kaptan mı bahsediyorsunuz ambalajı?
Biryigitanasi Ertgrlunannesi Bebeğin emdiği yerden emziği aisıkarsanız çıkıyor su bende aynısını kullanıyorum öyle çıkıyor sadece 😊