seheriko bizimde öyle balgamı var gibi sizinde sanırım şurup verdi bize balgamı attık göğsüne zeytinyağıyla masaj yapıp bez koydum burnunuda sürekli yıkadım geçti 3 günde şükür odaya soğanı ve karanfili koyun zeytinyağıyla gogsune masaj yapıp bez koyun yani orası hep sıcak olsun birde biz şurup kullandik 3 gün öyle geçti ama.siz şurup için doktorla konusun doktor bakıp yazsın