MTA Balgamı var diye geldim pazartesi günü hırıltı falan yoktu,yatırdı bronşit başlangıcı ilerlemesin dedi. Hastanede yattıgımız halde bugün ciğerlerine indi. Lütfen ihmal etmeyin 😥
seheriko Teşekkürler kızlar . Hava verdi doktor bronşit değil akciğere inen kanallar daralmış evdede hava vericez 🙏
Matmazellll seheriko Oğlumu aynı şikayetle götürdüm göğsü sırtı baya hırıltılıydı bronşit olmuş maalesef doktora kesinlikle götürün.
Vrl seheriko bende hırıltı ile acile görürdüm bronşiolit olmuş dedi buhar verdiler yani ihmal etme erkenden gitmen çok iyi olur burnunu sürekli açık tutmaya çalış yoksa beslenmesinde sıkıntı oluyor çok geçmiş olsun 💐
Cilekesh seheriko hırıltı ilk başlarda yok sonradan oluştuysa ilerlemiş olabilir. Ne yaotjnjz peki ilk hastalık başladıktan sonra şimdiye kadar sık dışarı çıkardınız mi yada başka şeyler denediniz mi keşke ilerlemeden alternatif yollarla öksürüğü iyilestirseydiniz.
seheriko Cilekesh Sık dışarı çıkarmadım. Bu doktora 3. Gidişim ilaçta kullandım ama geçmedi elimden geleni yaptım …
durumelegimm seheriko bronşit tarzı hastalıklar çok hızlı ilerlermiş. Öksürük hırıltı hızlı nefes alıp verme bronşit belirtisi oluyor siz yine de götürün doktora hem içiniz rahat etsin hem de erken tedavi her zaman iyidir. Geçmiş olsun ❣️
seheriko durumelegimm teşekkür ederim götürdüm hava tedavisi verdiler evded edevam edicez kullanmaya 🙏