Burcu4777 Merhabalar ben cok memnunum bunun bir üst modelini kullaniyorum😁 Cayi damıtma yontemiyle kendisi demliyor biberon suyunuda istenilen sıcaklikta isitip biberon suyunuz hazır deyip haber veriyor çayida aynı şekilde 😉
Mom73727 Burcu4777 öyle mi cok güzel onun fiyatı nekadr acaba bende beğeniyorum ama kararsız kaldım 🥰
Aybarss_Mom Mom73727 yengem homent kullanıyor Çelik olanında memnundu konuşuyorda çayıda güzeldi beğenmiştim