Mom73727 hanımlar kullanan memnun kalan var mı uzun zamandır istiyorum ama kararsız kaldım fiyatıda pahalı sizce fiyatına değer mi ?🧐
Deletedmom5284 Bende alıcaktım karaca diye almadım ya elektronik eşyalarından hiç memnun kalmıyor insanlar genelde tencere tavalarıda çabuk çiziliyor, başka markanın varsa önerebilirsiniz kızlar almak istiyorum konuşan çaycı 😂
Brcdrnlila Mom73727 ay ben bunun farklı versiyonunu kullandım acayip memnundum kendiliğinden belli zaman sonra kapanması falan çok iyi 2 sene kullandım gittim arçelik grundiğ aldım 1 sene içindr ikisinden de pişmanım🤦🏻♀️
Brcdrnlila Mom73727 kireçlenme çok yapıyor arçelik ve grundig aynı üretici zaten arçelikde bir de kapak kısımlarında soyulma oldu alt ısıtıcı kısmı bozuldu falan😂
Ates_mami Mom73727 pahalı şuan. 500 TL indirimde bunun fiyatı. Bunun tam otomatik olanı var. 1200 TL. Düşerse onu alacağım. Bu sadece konuşuyor. Çayı yine kendin demliyorsun. Diğeri damlatarak kendisi demliyor.