Deletedmom_101 biz rotavirüsle 2. Ay aşısını aynı gün yaptık hatta 4. Ay aşısı olduğunda da rotavirüsün 2. Dozunu yaptık ateş olursa tek seferde olsun diye aynı gün yaptık çok şükür bir şey olmadı aşı olduğu günler huzursuzluk hafif ateş olabiliyor takip etmek lazım