DoraKizimm Merhaba geçmiş olsun öncelikle aynı şeyleri yaşadık malesef .Çoklu gıda alerjisi teşhisi koyuldu.Henuz neye var bulamadık.Ama mukus hariç diğer belirtiler bitti.Merak etmeyin sütünüz azalmaz.Yediklerimi yazayım size kahvaltıda
Salatalık biber kızartması,kayısı marmelatı,üzüm ve elma pekmezi,zeytin çeşitleri,ben un,biber,baharat ve su ile omlet gibi yapıyorum çeşit olsun diye güzel oluyor,krep,pişi, kırmızı meyve hariç reçel kayısı,ayva ,elma,armut,muz,avakado,havuç,kabak çeşitleri,pirinç,bulgur(gaz yapabilir),kuzu eti,yeşil yapraklı her sebze ve yeşillik,mantar,gece tatlı isteğim olursa da ya lokma veya halka tatlısı ama genelde kendim diyet kurabiye var süt ve yumurta ürünü hariç ondan yapıp yerim.Mısırın her hali, kestane,soğan,sarımsak ,ayçiçek ve zeytin yağı sadece aklıma gelen bunlar