YK_ Kahvedelisi a lifetaydi daha önce değil mi onu da cok duymuştum da sadece gelişimsel ozelliklerinden bahsetmiyormus galiba yani yaşına göre yapması gerekenler vs
Kahvedelisi YK_ sanırım öyleymiş evet biz medicana da başladık direk. Yani bizimle güzel ilgilendi konuşmasına falan da baktı bence yeterli oluyor muayenesi
Seden Keçiören medikal parkta Zeynep Gül Hallaçoglu ve yine Keçiören Subayevlerinde Orhan Pekuz. İkisininde üstüne doktor görmedim şuan. Orhan hoca acayip tecrübeli bi doktor bu hafta goturdum iyilesmedi haftaya tekrar gotureyim diye bi durum asla yasamadik yerinde tedavi uyguluyor ve çok şükür hemen atlatiyoruz hastalik durumlarinda. Uzak biraz ama inanin gidince ne demek istedigimi anlayacaksiniz.
YK_ Kahvedelisi evet arkadaşım da ona götürmüştü a life hastanesindeyken oda çok memnundu da sadece pedagojik bilgi vermiyor demişti yani engin hoca işte oglum 3 yaşındayken 3 yaşında inatlaşma vs olur siz ona şöyle yaklaşın böyle yaklaşmayın diye neler yapmamız gerektiğini söylüyordu da böyle bulamicam galiba bi daha bide dediğiniz gibi Mustafa çağlar hocayı deneyim teşekkürler
Aleykanat1 Liv hospital de doktorumuz hidayet katipoglu şiddetle oneririm, telefon numarasını da veriyor, her sorumuza hızlı dönüş sağlıyor, her hastasını kendi çocukları gibi gören ilgili şefkatli bir hekim