Cumartesi sabahı bebeğim bi kere öksürdü takip etmeye başladım. Sadece balgamı vardı,hırıltı yoktu. Pazar gecesi bi kaç kez uykuda öksürdü şimdi hastanede yatıyoruz bronşit başlangıcı. Bence aksatmayın evde geçmesini beklemeyin. İyi ki geldim evde daha da kötü olacaktı yavrum çok sinsi ilerlemiş.