baharuraz inanılmaz bir balgamı var atamıyor . Çoçuk öksürükten uyuyamıyor . ıhlamur veriyorum, günlük yaktık yok, zeytinyağ sürdük yok , yün koyduk yok … yok Allah yok . Hastaneler de inanılmaz bir yoğunluk var diye gidemiyorum korkuma .
gs271019 baharuraz balgam çok kötü bişey oğlum 5 aylık 1 haftadır onunla uğraşıyoruz hala atabilmiş değil
Kuzey03 baharuraz benim oğlumda 20 gündğr nerdeyse hasta sağlık ocağındaki doktor grip şurubu burun sprey verdi bi işe yaramadı öksürük burun akıntısı tıkanıklıgı bir türlü geçmiyor. Hastaneye gittiğimde dışarda kendşne gelmişti doktor herhalde görnşten hasta değil diye ilgilenmedi grip diyor geçer ilç bile yazmamış iştahı yok dedim iştah acıcı şurup vermiş ama onunda bi faydası yok..
defnemilam baharuraz benim kizda hastalandi dun cok korkuyom gene cigere incek diye .balgam rengi nasil eger yesilimsi ve cok koyuysa akintilari ve hiriltisi varsa tekrar git derim. bizim 1 gunde cigere inmisti onceden.
Cilekesh baharuraz canım birşey dicem de balgam varmış ne zamandır var Balgam nedne hastaneye gitmeyip türlü şeyler yapıyorsun ya çocuk bronşit ise ilerlerse de mi günlük takip zeytinyagi surcen. Affet ama biraz bu alternatif tıbbi abartmayın alternatif tib ilerleyen şeylere çare olmaz hastalıkların basında fayda eder yada hastalık gelmeden vücudu dinç tutmaya yarar. Hasta iken türlü şeyler yapılması pek mana etmez. En kısa zamanda doktora gitmeni tavsiye ederim.
gs271019 baharuraz 2 kere hastaneye görürdüm iyileşmesi en sonunda burada bir özel kliniği olan doktor var işinde gerçekten iyi oraya götürdüm bütün ilaçları bıraktığı bi iğne yaptı o gündür çocuk düzeldi ama biraz öksürüğü var yine eskiye nazaran çok çok iyi
A_m_e Ciğer e inerse bronşit cekersiniz kaç yaşına kadar. O zaman daha çok korumanız gerekecek.en azından bu süreçte burnunu sürekli açık tutun günde bir kez bile olsa düzenli her sabah serum ile burnunu açın.peteklerinizde ıslak havlu bulundurun.evi düzenli havalandirin . Prospan şurup verin sabah bir akşam 1 çay kaşığı .1 çay kaşığı tereyagina eritip, 1 çay kaşığı pekmez ile karıştırıp verin hemen geçer.
A_m_e baharuraz valla inan bebegimin boğazında bi hirilti vardı üç kere doktora gittik cigerlerine inmis mi diye.ama sürekli burnunu açık tuttum yastıklar yatırmaya başladım uykuda genzi akmasin diye.cok sukur bronşitin ucundan döndük biz. Sende bi ciğer filmi çekti muhakkak her şey onlar için.tez zamanda atlatirsiniz ins.
Bitikmomi baharuraz prospan balgamlı öksürüğe iyi gelmiyor hatta öksürüğü kestiği için balgam çıkmıyor. Balgamı atması lazım bize doktor asist şurup vermişti kusturdu filan ama attı balgamı
baharuraz Cilekesh estağfurullah çocuk ilaç ilaç ilaç kullana kullana artık vicdanım acıyor . Bu gün götüreceğim bakalım
baharuraz Bitikmomi balgamı atmak için ili gün önce kustu falan ooo süper toparlıyoruz heralde canı sağ olsun dedim erken sevinmişim