irva ben yargı dagitmadim demek istediğimi kendinizce anlayip yorumlayıp bu şekilde konuşmanız çok saçma burda ne yalan post konuları ne yalandan meslek sahibiyim diyenler 2 aylık bebegi dönüp 11 aylık bebeği kitap okudu diye yazanları okudum o yüzden herkesin dediğine inanma dedim post sahibine anlatabildim umarım yada anlarsın iz umarım diyeyim haddim ne veya değil emin olun bilirim sizde bilin bence ona göre duzgun ce cevap atı n çünkü karşınızda cocuk zor azarlar tarz yazmayın sakinliği koruyorum ama bu her xaman olmaz emin olun hayırlı akşamlar dilerim kimseyle tartsmk değil amacim Dahada uzamasin konu gereksiz yere 😇