Mdmd Evin tüm zorunlu ihtiyaçları, kirası, faturaları ,kredi ödemeleri çıkınca her ay elinizde ne kadar harçlık kalıyor diğer harcamalar için??
NarenciyeCicegi Mdmd bizim asgari ücret hiç kalmıyor yetmiyor da 😔eşim habire birilerinden borç alıyor bakalım sonumuz ne olacak
bikerem Mdmd mufak masrafi ve çocukların okul etut servis yemekhane,her ay birinin cikan yeni ihtiyaci derken tabi ki kalmiyor
Winnithepooh Mdmd bikac ay önce post qcilmisti bebeğinize kendinize aylık ne kadr harcıyorsunuz diye vallahi ben kendime ve bebegime kiyafet mama bez diyelim bu tarz şeylere toplam her ay en fazla 500 tl harcarım o da her ay olmaz tabi ki ama bir kişi 500 demedi 1000 2000 ve 4000 bile okudum emin olun kimseye inanmadim sizde inanmayın az bir azınlık doğruyu söylüyor burda kalanlar ya yalan söylüyor yada hava atma derdinde sonrada millet alıyorsa cekemiyorsunuz deniyor acikcasi herkes fakir veya zengin değil ama bana abartı geliyor bazı söylenenler 🤷♀️
Mdmd IceLady Biliyorum ama genel olarak merak ettim bizim evimize iyi miktarda para girmesine rağmen yine de birşey kalmıyor bizde mi var sorun acaba🤔
bikerem Winnithepooh ya benim gibi 3 cocugu varsa inanin soylediginiz miktarlar abarti degil. Gunde 5 kere kaka yapan oglumun aylik 400 tl bez masrafi var sadece
kirmizibasliklikiz_ Winnithepooh insanlar niye yalan soylesin.. ikizlerim var mamayla besleniyorlar aylik 1000 tl sadece mamalarina gidiyor cunku yiyorlar yetmiyor.. bezleri desen gunde 3 4 kere kaka yapan cocuklar onun disinda cisleri gunde kac kere değiştiğimi bilmiyorum bile bez dayanmiyor.. kendime bir sey aldigim yok evdeyim zaten.. cocuklarin masrafi bile yetiyor.. ek gidaya basladik yavastan meyvesiydi sebzesiydi zaten almis basini gidiyor.. mutfak masrafi ayri olay.. insanlar neden yalan soylesin.. gelirin ne kadar çoksa ona gore harciyorsun bence..
irva Winnithepooh Hiç de dediğin gibi 500 tl harcayamadım oğluma.1 yaşında oğlum bu zamana kadar mama ile büyüdü 4 günde bir 150 tl mamaya gidiyor.Bezi ıslak mendili ek gıdası.Kıyafet ihtiyac olsun yaşında olduğu için yapması gereken aktiviteleri ihtiyaçları.İmkanım olduğu sürece de oğlumdan kısmıyorum.Çok şükür düzenim güzel rabbim herkese imkan sunsun.Aylık giderim çok oluyor eşimin benim evin oğlumun.Tabi ona göre de gelirim var.Yani çoğu insan doğruyu söylüyor aslında ama sizin inanmak işinize gelmiyor.
Cigdemss Winnithepooh hiç de abartı değil kullandığınız ürünlere göre bebeğin ayına göre değişir. Mesela ben kıyafet almıyorum bebeğiminde çoğu kıyafetini kardeşim verdi. Haftada 1 kutu mama bitiyor ayda 350 tl ye geliyor ki emziriyorum da, günde 7-8 bez değiştiriyorum 150 tl bez en az . Kıyafet ihtiyaçlarını katmıyorum her şey ateş pahası
Winnithepooh bikerem belki kendim harcamadigim icin o kadr sukur gerek kalmıyor harcamaya , ondan tutarlar bana absürt geldi sanırım okudugumda🤷♀️
Winnithepooh kirmizibasliklikiz_ herkes için konusmadim ben şahsen hissettim yalan söylediklerini ondan öyle dedim tek çocuğum var bez aliyoruz mama almadım sukur ihtyac kalmadi , 2 veya 3 cocuklu aileye göre tabi masrafım daha az olur benim ama 4 bin her ay bi kişi 1 çocuğa harcamax onu yazanlar için demek istedim fakat herkes başka yönde düşünüp kendince laf söylemiş resmen biri bisey dese de kavga etsek modada insanlar burda
Melikeeeecansuu Mdmd 3 mılyar kalıyordu araba alınca 2 kalıyor 😔 ama zor yetıyor ayın sonu gelmıyor bile allahtan ocakta zamn gelecek arabaya verdıgımızın 1mılyarı en azından yerıne gelır dahat gecınırız
Winnithepooh irva 😎 inanmak.neden işime gelmesin banane ister doğru ister yalan söylesinler fikrimi beyan ederken size soracak değilim
irva Winnithepooh Bana sorma tabiki fikrini beyan et.Ama insanların özel yaşantılarını bilmeden de yargı dağıtmak senin haddin değil bana göre.
Winnithepooh Mdmd sayemde postunuxa yorum yagmis 🙈😇🤭 fikrimizi beyan ederken danışmak lazım belliki birilerine hemen bi kavga çıkartma derdine giriyorlar 🤷♀️
Winnithepooh bikerem evet bebeklerimiz içi güzel günler gelir umarım zaman alacaktır ama uzun vadede inş düzelir hersey her gün bi zam haberi bi pahalilik herkes daha da moralsiz uyanıyor güne 🤦♀️