Asgari ücret kira faturalar… elimizd kalırsa 300 400₺ kalıyor. Bununla da bez mi alayım mutfak masrafını karşılayalım? Vallahi artık düşünmekten kafayı yiyeceğim. Oğluma bakıyorum günahsız, herseyden habersiz. Bense bugünü mü yarını mi düşüneceğimi şaşırıyorum. Sabah markete gittim sıvı yağ birkac meyve yumurta şeker aldım 350₺ ee? Degil stok günü kurtaramiyoruz. Ne olacak nereye kadar böyle olacak? Bebegimi 20 yıl sonra neler bekliyor? Dün de bugün de yarın da hep bunu düşünüyorum.