Woody çok haklısınız izmirde oturuyorum burada marketlerin bazılarında adet sınırı geldi yağ, şeker, pirinç, un, bulgur gördüklerim bunlar sadece 1 tane alıyorsun başka yok burada linçliyorlar ama dediğiniz gibi aç karnımızı kimse doyurmaz duyar kasmaya gerek yok