Ysf-kn benim kızımın her ay kilo alımı ya az yada orta hiç 1kg aldığını görmedim göğsümde uyuduğu için az alıyor kilo çünkü birde bana çekmiş sanırım bende hiç kilo almazmışım bebekken ama zamanla göğüste uyuma süresi azalıyor başka çocuğumda olmadığı için umursamıyorum evde dağınık olsada o önemli benim için çünkü bu günler bir daha gelmeyecek ☺️