Ysf-kn 4 aylık sürekli memede uyumak istyr😳😳😳daldı diye ağzından çıkarıyorum uyanıyor 😒😒😒napıcam şaşırdım emzilte tutmadı avent aldım bide iyisi diye tutmadı. Böyle olupta memeden ayrı uyuyan bebek varmıdır acaba bir geçiş sürecimi bu.
yazinannesi21 Ysf-kn Benim kızımda öyle malesef Zorla bıraktırıp beşiğine yatırıyorum hemen uyanıyor. 3,5 aylık doğduğundan beri böyle uyuyor. Ama artık aşırı yorulmaya başladım. Ben bırakmasam bütün geceyi em bırak yöntemiyle geçirecek 😢
asell03 Ysf-kn başka çocyğun yoksa dursun göğsünde ihtiyacı varki duruyor memede benim kızımda öyleydi kimseyi dinlemedim uyumuyor du uyusun diye kucağımda tuttum yani ☺️
Sanemyigit123 Ysf-kn hayatım yapman gereken emziğe çok az bala bulaştır ver tutacak o zaman emziği seni de rahat bırakıcak bu hem sana hem bebeğe eziyet benimkide almıyordu bu şekilde rahatladım
Ysf-kn IceLady yok uyanınca emzik vermeye çalıştım tutmadı bende memeyle uyutmaya devam ettim sanırım alıştırma 😒😒😒
Aynur13 Sanemyigit123 ama bir yaşından önce bal kesinlikle önerilmiyor ya o çocuğum alerjisi varsa çünkü bal alerjide en tehlikeli yiyecek
Ysf-kn asell03 yaa Evet öyle şimdilik tek🙂🙂🙂ama işte bazen yorucu geliyor şülğrler olsun emsinde inşallah dwzenli bir şekilde uyur
asell03 Ysf-kn benim kızımın her ay kilo alımı ya az yada orta hiç 1kg aldığını görmedim göğsümde uyuduğu için az alıyor kilo çünkü birde bana çekmiş sanırım bende hiç kilo almazmışım bebekken ama zamanla göğüste uyuma süresi azalıyor başka çocuğumda olmadığı için umursamıyorum evde dağınık olsada o önemli benim için çünkü bu günler bir daha gelmeyecek ☺️
Sanemyigit123 Mom5441 bal dışında pekmez falan da olabilir farketmiyor nokta kadar birazcık tatlı bişey başka türlü başa çıkılmıyor bebeklerle
Mericcc Ysf-kn memede uyudugunda emzik veriyorum hemen memeyi çıkarıp devam ediyor. Siz de uyku sersemi verseniz belki alır emziği. Sadece uyurken veriyorum ben.
Ysf-kn Mericcc Denemeye devam ediyorum öyle arada alıyo arada dudağına değdiği anda dudaklarını büzüyor almamak için memeyi dudağına değince açıyor 🤣🤣