seheriko sanmıyorum hatırlarsanız deprem oldu iki gün konuşuldu üstü kapatıldı yangın çıktı iki gün konuşuldu üstü kapandı evleri bahçeleri bağları yanan insanların haklarını verdiler mi acaba ? ve yangın söndürme uçağımız olduğu halde etkinleştirmediler neden ? 2023 te bir şey planladığı için