seheriko amaçlarıda halkı ayaklandırmak zaten. Sonra şak patlatacaklar erken seçim. Sonra kaybedecekler biliyorlar çünkü gitmeden ne alsalar kar olarak görüyorlar şuan. Sonra ne olacak gelen yeni hükümet öyle bir enkaz alacak ki yıllarca toparlayamayacak ekonomiyi. Sonra diyecekler ki bakın bizden sonra geleni görün..
Ben yinede yeni hükümetin enkaz kaldırmasına razıyım yeterki bunlardan kurtarsınlar bizi