serebro inanın benim oğlum ne emzik aldı ne biberon ne süt. Ve gerçekten bir inadı var ben hatta şey diyordum yok asla uyumaz emmeden mümkün değil yapamam. Ama inanın gerçekten isteyip sabredince oluyor. Gece emzik biberon süt veya su vermeyin çünkü bu sefer alışkanlık onun için kalkıyor. Ben hiçbirşey vermedim ne süt ne su ne emzik ne biberon ne meme. Sadece sakinleştirdim arabalarıyla oynattım camdan baktık ay dede uyumuş karanlık olmuş memelerde uyumuş dedik. Sadece üç gün zorladı beni. Gece uyumadan öncede sevdiği herhangi birşeyi yedirebilirsiniz. Benim oğlum muhallebi sevdiği için genellikle onu yediriyorum ama yoksa eğer makarna pilav corba bu tarz şeyleri seviyor onları yediriyorum. Ne seviyorsa uyumadan 1 saat önce yedirebilirsiniz. Sizin sabrınız çok önemli, bu alıcak olduğunuz karar hem sizin hem onun için gerekli. Siz iyi olacaksınız uykunuzu iyice alacaksınız ki bebeğiniz annesinin mutlu olduğunu hissedecek. İnanın sizde daha iyi hissedersiniz. Sadece ve sadece sabır gerekli, çok zor evet tüm anneler zorlanıyor bunu düşünün. Onu çok sevdiği birşeyden ayırıyoruz onun içinde aşırı zor bir durum ama inanın üç dört günde alışıyorlar. Sadece sizin isteyip sabretmeniz önemli♥️