ygrtcert bizde bıraktık canım çok şükür dün yani p.tesi itibari ile 2 hafta bitti ocakta 2 yaşını bitirecek ve ben hamileyim artık sütümde iyice azalmıştı çok şükür çok sürmedi zaten sütyen kesme olayının en başı sabır yoksa olmaz olmuyor bizde böyle bıraktık geçen burda bi arkadaşa anlattım
Sabahı kesmek çok kolay oldu çünkü uyanır uyanmaz kahvaltı hazırlıyorum ve yiyordu ama öğlen baya zorladı açtım göğüsümü emmek istedi önce hayır annecim emmek yok artık ama sarılabilirsin oynayabilirsin vs derken öyle sakinleşip uyudu ilk 3 gün böyle oldu sonraki günlerde de annecim çok uykum geldi ben yatıyorum diyip yatağa yatıyorum biraz ağlıyor beni caydırmaya çalışıyor kaldırmaya çalışıyor baktı bende iş yok mecbur gelip yanıma yatıyor sırtına piş piş yapıyorum dalıyor zaten uykuya akşamda dediğim yapıyorum genelde babası ile uyuyor beni istemiyor akşam uykuya dalarken çok şükür sorunsuz bir şekilde hallettim inşallah şimdide soruyorum annecim emelim mı diye yok diyor 😂 1.5 hafta olmasına rağmen
Gece emmesinde de şöyle oldu
Biz temmuz ayında memleketten İstanbul’a gelince artık dedim yeter çünkü artık ne o uyuyordu ne de ben o yüzden kafama koydum gece uyandı 1-2 beşiğini salladım kucağıma aldım piş piş yaptım annecim emmek yok ama sabah kalkınca emebilirsin diye konuştum uykuya daldığı da oldu 3 saat uyumayıp oyun oynadığımızda oldu zaten çok çok 4-5 gün bilemedin 1 hafta oda bebeğin seni çok zorlarsa ki sanmam sonra alışıyor