Rmys_27 benimde bu tarz sorunlarım vardı ilk 6 ay hipp kullandım hiç bir sindirim sorunu yaşamadık . 6. Aydan sonra Similac kullanmaya basladım . Ondan da memnunum. Ama ilk 6 ay hipp verilmeli diye düşünüyorum . Anne sütüne en yakın organik mama oldugu söyleniyor 🙏🏻 Kızım premeture oldugu halde gelişimi kilo alımı vs çok güzel dengeli ilerledi 🥰