Rmys_27 merhaba, maalesef hemen her mama gaz yapıyor. Bu bebeğe göre değişkenlik gösteren bir şey. Hiç gazı olmayan bebekler de var. Ben doktorumuzun önerisiyle aptamil prosyneo kullanmıştım. İçindeki probiyotik ve prebiyotik oranı sindirimi daha çok kolaylaştırıyor (imiş) ama yine gaz problemimiz oldu.
Son çareyi bir büyüğümüzü dinleyerek yaptım ve her mamasında biberonuna bir çentik muskat attım. Bütün gaz damlalarını solda sıfır bıraktı :) Tabi bu da bebekten bebeğe göre değişir ama doktorunuza danışarak denemeyi deneyebilirsiniz :)