Gzmkol Mefeannesi kaldırma o acıkınca aglar benım bebegım 4bucuk aylık o ıstedıgınde uyanıyor gece 2 defa falan
NilAsyaMom Mefeannesi hiç uyandırma . Uyusun. Bizimki bu ara çıldırdı yine saat başı kalkmaya başladı ama uyutmaya çalışıyorum emzirmiyorum her kalktığında. Yoksa alışır. Uyandırma bırak uyusun yavrucak
Eymenegeli 5 bucuk ayligiz gece cani isterse kalkiyor , doktorum sakin uyandirma dedigi icinn uyandirmiyorum 9 gibi yatar sabah 5 de kendisi uyanir bazen nadiren 2bucukda uyanir
Ludmila Eymenegeli ayhh masallah ne yapiyorsunuz. Kizim gece 12 gibi uyuyor, Sabah 9a kadar her saat basi kalkiyor. Hem kendisi hem benim icin o kadar zor ki gercekten
Asenat3465 gs271019 gün içinde muhakkak sağlayarak ve saatlerce ama maşallah geceleri yatağına bıraktığım gibi desteksiz yatar gece acıkır uyanirsa bile emzirdikten sonra yatağına bıraktığım gibi uyuyor maşallah bundan yana sıkıntım yok
umay2111 Mefeannesi benim kizimda 5aylik gecen hafta sadece bir gece araliksiz 6 saat uyudu sonrasi yine ayni son iki gündür saat basi kalkiyor delirmek uzereyim ama uzun sureli uyumanin sıkıntı olacagini sanmıyorum aciksa uyanır zaten
ikircikli_kircicegim Alpbeybi benim kızım da 3 aylik. Kilosu her şeyi normal. Gece beslenmezse bir sorun olmaz mı? Ben kaldirmazsam genelde gece kalkmıyor. İçim rahat etmiyor en az bir kere kaldırıyorum. Aç kalır kilo almaz diye korkuyorum.
Cigdemss Mefeannesi hiç kaldırmıyorum 40 çıktığından beri başlarda 6 saat ıyuyordu şimdi 2-3 kokuma alıştı yatağında çok durmuyor açlıktan olduğunu düşünmüyorum. Sizde uyandırmayın gece uykusu önemli . Büyüme hormonu için
NesX Mefeannesi doktorumuz 8 saate kadar aç kalabilir demişti çünkü uyku da çok önemliymiş uyandırma dedi ama mübarek alarm gibi 3 saatte bir kalkıyor çok nadır maksimum 4 saati gördü yoksa artık gece beslemesini bırakmaya çalışıyorum.
Ludmila Valla birakin uyusunlar bebisler. Benim kizim 6 ay 22 gunluk tam bir aydan fazla gece her saat basi aglayarak kalkiyor. Delirmek uzereyim.
Eymenegeli Ludmila valahi bisey yapmiyorum kundak yapiyirum sadece ellerini pis pis mucik aciyorum kucagimda bi yandan mamasini bi yandan hoplatip sallayarak uyutuyorum , bazen yataga öylece birakiyorum pis pis acip done done uyuyor 😂 ama gunduz uykumuz sifirr 🤦
gs271019 Asenat3465 maşallah sübanallah nazar değmesin, yeterki uyusun ya bütün annelerimiz uykudan dertli
Ludmila Eymenegeli Masallah 🙏🙏 vallahj soyle araliksiz 4 saat yatsa bile yeter bana :( neler yapiyorum. Banyolar masajlar, Kitaplar ama yok zaten uyutmak icin saatlerce ugrasiyorum. Birde saat basi kalkiyor. Delirmemek elde degil.
Mommqueen Mefeannesi uyanmazsa kaldrmıyorum tam 5 aylığız akşam 7,5 da yıyıp uyuyor gece 1-2 gibi kalkıyor gneelde doyuruyorum birde sabah 5-6
Rolria Mefeannesi acıkınca kalkar hep ben kaldırmam başını sağ sol yapar kalkar emziririm.5.5 aylıkken 3 4 saate bir uyanirdi.Simdi 6.11 günlük en uzun uykusu 6 saat sonra acıkır uyanır emer geri yatar