Vanilya birtutamsac Gidişat kötü yazdım yazdım sildim yazsam ne olacak ki Yani ben yazarken bile birileri aç bu ülkede şuanda. Millet kış geldi doğalgazı açamıyor.
Vanilya Yazannesi1 Yani yükselsin tamam altını olanlar zengin olsun tamam da. Şimdi ben zenginim de eee altını olmayan. Ben her istediğimi alınca mutlu olayım. Aç yatanları hiç düşünmeyelim bu ülkede.
Yazannesi1 Vanilya öyle oluyor zaten. Zor durumda olanları milletimizin düşündüğü kadar devlette düşünse keşke. Binlerce evsiz insan var sokaklarda. Binlerce engelli, annesiz babasız büyüyen daha doğrusu büyümeye çalışan çocuklar var.