elmacicegii21 Ben valla bugün dayak yemiş gibi uyandım o kadar bağım ağrıyor ki. Sabaha kadar uyuyamadım. Ülke berbat,sma lı bir bebeğin gönüllüsüyüm. Onun da işler kurla değişiyor yüzdelik değişiyor. Kızıma bakıyorum geleceği bıraktım yarın neler bekliyor. Müslüme beni zaten mahvetti sabaha kadar onu okudum izledim. Ne biçim bir yerdeyiz. Evden çıkmak istemiyorum dışarıya. Hiç bişey yapmak istemiyorum. Valla yemin ederim kaynımdan erkek kardeşimden kızımın dedelerinden sakınıyorum çocuğumu. Psikolojim bozuldu terapiye gitsem desem saati 500 TL. O paraya gider kızıma hesaba atarım yarın bir gün hasta olursa ona harcarım diyorum Yani. Durumumuz bu Yani. İkinci çocuk yapmak da lüks kardeş istemekte lüks. Her şey lüks bu hayatta. Zengini zengin fakiri fakir orta direk öldü