Habibeasel16 özellikle prematüre bebeklerin biraz daha zayıf, küçük olması çok normal. Ben de prematüre annesiyim. Sizi çook iyi anlıyorum. Etrafta boş konuşan insan çok. Önceliğiniz doktorunuz ne dediği olsun. Doktor iyi diyorsa ve evladınız sağlıklıysa oturun ağız dolusu şükredin! Boşverin kiloyu. Kilo çok ta iyi bir şey değil :) prematüre annesiyseniz eğer etraftaki seslere kulak kapatmak zorundasınız! Bana da çook dediler çok zayıf, çok küçük diye. Ağız dolusu bağıra bağıra onlar prematüre diye bağırdım herkese! Sonra dilleri bi yerlerine girdi onu diyenlerin😀 boşver takmayın hiç 🧡 inanın prematüreler bir anda bir serpiliyorlar hemen yetişiyorlar akranlarına🧡