Habibeasel16 Kızlar bebeğim 33 haftada 2050 doğdu ama 1900 kaldı şuan 3 aylık olduk 5 kilo oldu kızım kilomuz az mı yaramıyor mu bebeğime mamayı mı değiştirmeliyim herkes bu çocuğa mama yaramıyor diyor allak bullak oldum üzülüyorum da bakamıyorum diye😔
kirmizibasliklikiz_ Habibeasel16 allah askina niye uzuluyorsunuz niye dert ediyorsunuz.. bebeginiz kucuk kalacak degil ya her turlu buyuyecek.. karni doyuyorsa sıkıntı yok.. kimin ne dediginin ne onemi var.. kendi cocugumu soyleyeyim 7 bucuk aylik suan yeni 6.5 kilo oldu.. herkes ayy ne kucuk gozukuyor diyor bende eveet gayet fit kizim var diyorum konu kapaniyor.. kimin ne soylediginin bir onemi yok.. bebeginiz doysun aylik olarak kilo alimi yeterliyse doktor problem gormuyorsa bu kimseyi ilgilendirmez 😁
sahrakytpe Habibeasel16 benim kızımda 2300 doğdu şuan 1 ay 15 günlük 3200 kilosu . Kimsenin dediğine kafanızı takmayın biliyorum zor zamanlar ama geçecek millet değil siz bileceksiniz bebeğinizi .. Doktorunuzu dikkate alın sadece başkalarının söylediklerine kulak asmayın . Siz güçlü olun ki bebeğinizde size sımsıkı sarılsın . Unutmayın siz bebeğiniz için mükemmel bir annesiniz❤️🙏🏻
TwinsmomDA Habibeasel16 insanlar konuşur bilmedikleri her şey hakkında. sizin bebeğiniz prematüre ve doğum kilosunun iki katını geçmiş bile 3 ayda. Doktorunuzun görüşü daha önemli bu durumda
Milena11 Habibeasel16 insanlar konuşmayı çok sever canım benim herkese kulağını kapatacaksın doktorun iyi dedi mi gerisi bitti. Bişe diyene doktor normal diyor diyeceksin. Her çocuk boğum boğum et olacak değil ya bak benim oğlum 4 aylık 8 kilo çocuk 80 cm boyu. boyu uzun çocuğun. komşumuz gelmiş anne sütü emmedi ya ufak kaldı benim eltimin torunu 4 aylık boğum boğumdu diyor. Çocuğa bakıyorum bu mu ufak diyorum 9 aylık kıyafeti giydiriyorum. Ama memnun edemezsin insanları zorunda da değilsin. O yüzden he deyip geç kilo sağlık demek değildir
Habibeasel16 TwinsmomDA haklısınız ama can sıkıyorlar doktorumuz çok iyi gidiyor kilo alımı dedi ama vızıltılar çok fazla gününde doğmuş bebekle kıyaslıyorlar
sahrakytpe Habibeasel16 bende o zamanları başta yaşadım bebeğim uyurken baş ucunda oturup ağlıyordum üzüntüden . insanlar sizden iyi tanıyamaz bebeğinizi . Siz bileceksiniz . Biz şimdi bir düzen kurduk 🙏🏻 Kimsenin dediğini takmıyorum herkesin herşey hakkında mutlaka fikri oluyor. Siz güçlü olun o seslere kulağınızı tıkayın . Bir annesiniz bundan güzel bir duygu olamaz tadını çıkarın ❤️
TwinsmomDA Habibeasel16 benim bebeklerim 800 gram doğdu her gören ay ne kadar zayıflar diyor tanımadıklarım bile ama onların zaferini sadece ben biliyorum o yüzden başkalarına kulağınızı kapatın
MucizemiinAnnesiii Habibeasel16 hiç üzülme canım benimde 33 hafta doğdu 1800 gr 1700 gr düştü şuan 3 ay 10 günlük 5700 gr erken doğdukları için öyle kilosu. Hangi mamayı kullanıyorsun ?
alaimisema20 Habibeasel16 normal haftasında ve iyi bi kiloda doğan bebekle kıyaslamayın bebeğinizi. Üzülürsünüz. Maşallah kilosu gayet iyi hem de düşük kiloda çıkmışsınız hastaneden.
Habibeasel16 alaimisema20 evet orası öyle ben asla kıyaslamıyorum ama insanlar kıyaslayıp canımı sıkıyor sadece mama ile besliyorum
75kinalikuzu Habibeasel16 3 aylik kilosu iyi aylik800 gr am alıyorsa çok iyi benimde puremature 30 haftalik 1.450 doğdu sen millete bakma aptamil ver o iyi kilo yapiyor
alaimisema20 Habibeasel16 siz söylenenleri boşverin. bebeğiniz erken doğmuş düşük kiloda doğmuş. üzmeyin kendinizi. herkes her şeyi söyler.