Ya bu sapiklari bu sapik zihniyetleri hangi ana hangi baba yetistiriyo ya hamurunuzda mi bozukluk var sizin neyiniz bozuk bu nasıl bir yokluk bu nasıl bir nefs 3 yaşında ki çocuğa 1 yaşındaki çocuğa 3 aylık bebeğe nasıl hallenebiliyorsunuz ya nerde yetistiniz kimin tohumusunuz siz ya bir insan genini ya anasından ya babasından ya atasindan alır sizin bozukluğunuz hangisinden geliyo siz niye dünyaya geliyorsunuz ya gelmez olun ya sizi doğurmaz olsunlar sizi doğuranlar da doğmaz olsun yada böyle bir dünya da kanun yoksa adalet olsun artık başka konularda herşeyde sidik yarıştirirlar ama konu can olunca ne bir karar ne anayasada yazılı çıkan bir karar var yeter artık lanet olsun ya! Nefret ettirdiniz bunca şeyi yapıyor içeri giriyo yemeği önüne geliyo banyosunu yapıyor yatağında yatıyor hırsızlık yapanda onunla aynı şekilde yatıyor milletin namusuna coluguna çocuğuna göz dikmiyor ne yani bunu ayrı kılan şey sene farkı mi ? Bu ceza mı ! Ne ilk ne son artık caniler icerdeki şartları bilip korkmadigi için korkusuzca her boku yer oldular farkindamisiniz.! Her ülkede en hafif suçun bile cezası ya kırbaç ya idam burda her gün bir can haberi ama tek ceza neymiş 8 yıl hapis cezası almış sağolun ya içimiz coooook rahat etti.!