Zeh2020 16 aylık bebeğime geçen hafta dr üfürüm var dedi çock kalp dr gittik. Dr harikaydı bebeğimi hiç korkutmadan oynatarak dinledi bendr duydum dedi sonra ulstrasonla baktiki çok şülür hiç birşey görmedi hatta ciğerleirne vs baktı damarlarına vs.. bazen cock dr bebeklerin kan akış hızları bizlere göre farklı olurmuş onla karıştırırlarmş vs.. küçük birşeysede müdahle edilmez genelde kendiliğinden geçermiş vs. Ama üfürüö var diyen dr ilkkez gitmiştik. İlk yıl bebeğimin takibini yapan prof dr ücreti fazla gelmeye başlamıştı vs pişman oldum bu olay üstüne tekrar oba gidicez anlaşılan .. 16 aydır prof dr duymadığını sanmyorum o sesi ama tecrübee bence.