Benim oğlum şuanda iki aylık geçen hafta kontrole gittiğimizde doktor kalbinde üfürüm duyduğunu çocuk kardiyoloji’ye götürmemiz gerektiğini söyledi. (Ankara’da yaşıyorum) Çankaya’da özel yazanesi olan bir çocuk kalp doktora götürdük hiçbir sorun olmadığını sadece bir bant olduğunu neredeyse çoğu çocukta olduğunu 7.ci aydan sonra bantın kaybolacağını söyledi gayet ilgili bir doktordu pişman olmadım gittiğime çok şükür insan telaşlanıyor