yazinannesi21 Benim kızım en çok uyku için ağlıyor. Karnı tok, altı temiz, oda ısısı iyiyse, sağlık sorunu yoksa uyumak istiyor. Kayinvalidem burdaydi ne yapalım oyalayalim hop hop zıp zıp bebek beni al oyala demez. Beni uyut der. Aylara göre uyku ihtiyacı var. Kendi kendine uyuyamasa da ne şekilde uyutursanız öyle uyutun ama deneyin yapın. Uyuyan bebek mutlu bebektir. 👶🏻Benim kızımın ciddi reflü sorunu var sık sık boğazı yanıp uyanıyor farkındayım, yoksa hep uykusu var mışıl mışıl uyuyacak ama olmuyor 🤦🏻♀️