_hilalde bitti demeyeyim ama kızım her ay ateşlenirdi. Ateşi aslaa düşmezdi doktora gittiğimizde herhangi bi sebep de bulamazlardı. Apitürkü yaklaşık 7-8 aydır okul setini aksatmadan her gün kullanıyorum. Hasta olursa günde 3 kez kullanıyorum. Bu süreçte 2 kez ateşlendi. Biri uzun sürdü ama diğerinde ateşi olması dışında bi belirti bile yoktu. İştahsızlık huzursuzluk bile olmadı. Ben kesinlikle propolise bağlıyorum