Her ay düzenli ateş ve süreli boğaz enfeksiyonuna propolisin çok iyi geldiğini duydum. Kızıma aldım bende Apitürk diye bi marka. Çeşit çeşit karışımları var, tadı iğrenç ama 2 aydır zorla veriyorum. Bi kez ateşlendi. Onda da normal hayatına devam etti. Ateşini ilaçla düşürdük normalde düşmezdi, iştahı kesilirdi kesilmedi. 3 gün sonunda ateş kayboldu. Bence çok işe yarıyor. Ve bunu kullanıp boğaz enfeksiyonunu daha az yaşayan bi sürü kişi duysdum