Asyaca denediğinde farkı çok iyi göreceksin 😂 millete daha çok fatura gelsin diye salmışlar bir aç kapat daha çok yakıyor diye. Bunla ilgili ekşi sözlük ve onedio da bile bir çok içerik yazarı deneyip yorumlarını paylaşmış 😂 herkesin dediği tek şey ac kapat daha az yakıyor 😂