2Minnosannesi 600 gelse bile razıyım. Bulunduğumuz ilçeye yeni geliyor dogalgaz. Henüz bizim sokağa gelmedi yakındır diyorlar. Merkezi sistem kömürle ısınıyoruz. 12 ay 400 lira ödüyoruz. Apartmanın kazanı sürekli arıza veriyor en son dün gece bozulmuş. Apartman yönetimi dogalgazin yakın zamanda geleceğini var sayarak kazanı kapatmayı öneriyor. Her tamir bedeli 500 liraymış. Komurculerdeki kömür sıkıntısı da cabası. Yani bebekle beraber soğukta kalmış olabiliriz. Herkes elektrikli sobalarla falan isinacagini düşünüyor sanırım. Biz bebek var diye yaza ve kısa girerken kazan kapandığında yakıyoruz çünkü. Günde bir saat bile yaksan 300 400 lira geliyor elektrik. Yani kış kapıda ve saçma bir durum içindeyiz. O yüzden dogalgaz candır arkadaşlar 🤣