Kubrayse Berensln mrb benimde bir aylik bebegim var ve sag gogusum sisiyor, senin gibi sagiyorum bende. Biberonla vermende sakinca yok demisti bana ebemiz bu sayede biberonda icmeyi ogrenirmis.
Yasemin38 Berensln canım biberondan kolay ulaşıma alışırsa memende çabalamak istemez ağlar kendini geri çeker. Farklı pozisyonlarda emzirmeyi dene. Bol bol su iç ve sık sık emzir bebeğini saat gözetmeksizin
Berensln PrensesimEla dayanamadım 2 kere biberon verdim sütümü sağıpta buzluğa koymak ıstemedim bosa gidefekmşs gibi geliyordu süt beklesin istemedim. Cok sık vermedim ki biberon aralıklarla verdim emiyor sukur Bi sıkıntı yasamadık sımdlık 🤲
Cgl123 BabyYoda Merhabalar bebeğim 16 günlük şuan hastanede yatıyoruz sarılıktan yatırırıldı 2440 doğurdum çok zayıf hastaneden çıkınca anne sütünü mamayla desteklemek istiyorum Hipp mama aldım ne sıklıkla emzirmeden öncemi sonra mı vermeliyim bilginiz varmı acaba ? 🥺
BabyYoda Cgl123 mesajınızı yanlış okumuşum o yüzden düzenliyorum yorumumu. Benim sütüm daha tam gelememişti 6 günlüktü oğlum hastanede yattığında. Eğer sütünüz 110-120 ml kadar çıkıyorsa sağımda,hiç mama vermeseniz de olur. Sarılık değeri kaç acaba ?
Mihrimahim16 Sarılık geçene kadar ver biberon ile.. sarılıktan sonra meme ile beslersin bende aynısını yaşadım..
Berensln BabyYoda bizimde değer 15 cıktı doktorumuz sık sık emzir annesi dedi mama takviyesi vermedi. Bende sık sık uyandırıp uyandırıp emzirmeye calıstım suan 35 gunluk bu hafta kontrol var insallah gecıyordur. Gözlerindeki sarılık düzeldi bir de arada sağıp biberonla veriyorum sütümü belki tam emmiyordur diye. Sağdığım da sütüm 100 ml kadar cıkıyor insallah sarılığımız tamamen geçer ☹️☹️
edizsmom Berensln kaşık biberonlar var onunla deneyebilirsiniz biberona alisirsa meme reddi yaşarsınız bence hiç baslamayin
BabyYoda Berensln sağımdan çıkan sütle bebeğinizin emdiği miktar asla aynı değildir unutmayın. Onun damakları sağım makinesinden çok çok kuvvetli.Eskiler süt sarılığı derlermiş bizim biraz uzadı ama şu an 3 aylık ve çok şükür hiçbir şey kalmadı. Bana mama takviyesini önerdiler hastaneden çıkarken ama bir kaç gün içinde sütüm çoğaldı ve yavaş yavaş azalttım mamayı. Tam 18 günlükken mama tamamen çıktı hayatımızdan.
Kubra1280 Berensln Sakın verme bnde verdim suan 4 aylık emmiyor emmedi icin sütüm de azaldı herkes verme verme dedi bn dinlemedim sen sakın verme
Berensln Nur76 herkes öyle soyluyor ama alısmauanlsr da varmıs Ben arada nadiren veriyorum onun dısında emiyor ama 🤔😐