Canım anneler,
Bir sorum olucak 1 aylık bebeğim var. Sol Göğsüm cok şiştiği için sağıp biberonla veriyorum. Normalde hep göğsümden emziriyorum. Biberonla da vermemde sakınca var mı? Bir de kaç ml içirmeliyim ? emin olmak için sormak istedim
Bu arada annesütü sarılığı olduğu için doktorum sık sık emzirmemi istemişti.