BENF oğlum 3 ay 23 günlük emziriyorum çok şükür ama adet olmaya başladığımdan beri sütümde azalma var hatta geçen cumaya kadar 6 gün boyunca oğlum kakasini yapmadı doktor tavsiyesiyle mecbur lavman yapmak zorunda kaldım çünkü artık rahatsız olmaya huzursuzlaşmaya başlamıştı istemeyerekte olsa mecbur kaldım çünkü kızımda hala kabızlık problemi yaşıyoruz. Bestlak damla kullanmaya başladım günde 3 defa büyük boy su bardağıyla suyun içine damlatıp içiyorum 4 gün oldu başlayalı etkisini ne zaman göstermeye başlarım bilmiyorum yada etki edecekmi onuda bilmiyorum bazen sütüm güzel geliyo bazen az geliyo oğlum emiyo emiyo 2-3 dakka sonra göğsümü bırakıyo acaba sütmü bitti diyorum baş parmagim ve işaret parmağımla göğsümü sıkıyorum 3-4 delikten birden süt fırlıyo göğsümden oğlum bazen yarim saate yakın emiyo bazende 2-3 dakika veya 5-6 dakika emip bırakıyo doğduğundan beri emzirmek için hiç saat tutmadım ne zaman istediyse o zaman emzirdim asla kural veya saat koymadım önceleri emdiği zaman süt fazla gelirse kusardı şimdi eskisi kadar kusmuyo bu normal mi midesi büyüdüğü içinmi kusmayı azalttı yoksa sütüm mu az geliyo tereddütte kalıyorum sıktığım zaman süt geliyo heh tamam var diyorum ama oğlum az ve bazen çok sık emiyo ve yaklaşık 1 buçuk aydır geceleri uyanmiyo bazen uyandığım zamanlar ben uyandırıp emziriyorum ayına göre kilosu iyi diye fazla üstüne düşmüyorum uyandırma konusunda ama geçenlerde bir arkadaşım bebeğini geceleri aç kaldığı için uyanmıyormuş dedi bana bebekler aç kaldığı zamanlar uyanmazlar mı