Ilaydae Ilaydae doğduğunda kızım emzik tutmamıştı zorla alıştırdım iyikide alıştırmışım bende sürekli emziriyorum uyuyacağım zaman emziği veriyorum acıkana kadar atmıyor son zamanlarda dediğiniz gibi göğsümden hiç ayrılmak istemiyor emzik bile tutmuyor bazen ağlaya ağlaya bi hal oluyoruz bende regl günüm geldiği için sütümün azalıp yetmediği düşüncesiyle mama aldım gece uyuyana kadar ne kadar emmek istiyorsa emziriyorum yeterli doysun die mamayı da sadece geceleri veriyorum uykusunda ki anne memesini bırakmasın diye 30,40 cc arası veriyorum içip uyuyor zaten mamayı da uyanıkken asla kabul etmiyor emzik kullanın bence 🤲🌹