Ballar bnm kızımda da yaklaşık sizin bebiş kadarken bakılmıştı 7 küsürdü bebeklerde 10un üzeri olunca sıkıntıymış dr kontrol altında tutalım demişti başka bir yerde yaptırmıştık tahlili kendi doktorumuz hemen endokrin e gidin dedi ama ben altıncı ayı bekleyeceğimi söyledim zira bu dönemde olabilirmiş değişkenlik. Nitekim 6. Ayda yapılan tahlillerinde sorun çıkmamıştı kendiliğinden düşmüştü değerler. Bnmki sadece Bilgi siz tabiki dr un söylediğini takip edin. Bana da daha önce akrabamız olan dr 6.aya kadar takipte kalsakta olur şimdiden ilaca gerek yok 10un altında dediği için rahat davranmıştım