Ballar merhaba öncelikle geçmiş olsun
bebeklik döneminde konulan tanı çok önemlidir çünkü erken tedavi pek çok olası sorun durumunun önüne geçer. Henüz çok küçük tedaviye yeni başladınız bazı vakalarda hemen düzelme takiben de rutin izlem yapılır. Tedavi için mutlaka endokrin uzmanının yönlendirmelerine uyun bazen endokrin uzmanı olmayan hekimler hemen ilaç başlayabiliyor.
Trioid ile göz temasının ilişkisi var diyemeyiz. kemik gelişimi, büyüme, vücut ısısının düzenlenmesi, enzimlerin çalışması ve en çok vurgulanan sinir sistemi gelişimi üzerindeki etkileridir. Göz teması bahsettiğiniz aylarda kurulamayalir. Şuan kurmaya başladıysa sorun yok.
Erken tanı ve tedavi pek çok durumu önleyecektir endişe etmeyin.
sevgiler