gazetecianne 31 haftalık doğdu ikizilerim şuan 3.5 aylık olduk cok zor günlerdi ilk aylar gaz problemi reflü cok fazlaydı ben her ikisini aynı anda emziriyodum çünkü o zmana süt artıyor en az 10 dakka emziriyodum sonra önceden hazırladıgım mamayı hemen peşine veriyodum ki iştahı kapanmadan yesin sınırsız verdim mamayı zaten meme emince mama pek yemiyolardı mama aptamil conformil 1 kullanıyorum anne sütüne yakın ve yağlı diğer mamalr gaz ve kabızlık yaptı bu çok çok iyi gelmişti her ay 1.5 kilo aldık