33 günlük ikizlerim var 34 haftalıkken doğdu düzeltilmiş halini falan bilmiyorum. Doktor 60 ml verin en fazla dedi 3 kilo oldular ama doymuyorlar 2 saatte bir kalkmaları gerekirken saatte kalkmaya başladılar. Hem mama hem süt içiyorlar. Siz kaç ml ile beslediniz neler yaptınız geceleri???