Lulemom 12.aya kadar kucağımda hem ayakta hemde emzirerek salladım uyuttum😔 onun acısını en çok ben bilirim kollarım uyuşurdu artık ama o bakiye kadar ne yaptıysam uyku eğitiminde başarılı olamadım hep reddetti ve uyumadı ağlama krizlerine girdi onda da ben kıyamadım istediği gibi uyuttum.Son 1 haftadır uyku eğitimine başladım ve çok şükür her şey yolunda gidiyor.3.ay şundan dolayı erken çünkü diş döneminde uyku eğitimi diye bir şey kalmıyor bebek ister istemez anne kucağını istiyor ve bu şekilde uyuyor kendinizi yıpratmayın şuan başarırsanız sevinirsiniz ama ilerleyen zamanlarda bu durum boşa gidecek zamanla düzeni oturtursunuz endişelenmeyin,Allah yardımcınız olsun 😊