Bebeğim 3 ay 2 günlük. Henüz erken mi bilmiyorum ama bu gün gece uykusuna geçerken deneyim dedim. 20 dk önce başladım ki uyku saatine kadar uyumuş olsun diye. 5 saniye salladım 5 saniye durup patpat yaptım ama bebeğim bi türlü uykuya geçemedi. Geçemeyince de ağladı. Yine de devam ettim ama baktım olmuyo salladım uyuttum. Bi yerde yanlış mı yaptım acaba. Yoksa böyle mi oluyo ilk gün. Yada henüz alıştırmam için erken mi. Yardımcı olur musunuz