Cik
Cik merhaba canım ben 6 aya kadar onu kullandım aptamil conformil1 6. ayda da ek gıdaya başlayınca normal mamaya hatta bebelaca geçtim 11 ayliğiz bebelac gold kullanıyorum ben iki mamadan da memnunum hiç bir şikayetimiz olmadi Aptamil konformil adı üstünde konforlu bir mama sizde maşallah daha çok miniksiniz aptamile devam edin düzene girer merak etmeyin inşallah 😊👍