Nur1212 Bebekler günde 3 kere değil saate bir 2 saate bir acıktıgında ne verecek demek istedim ve sizde bunu gayet iyi anladınız anladığım kadarıyla sorun aramaya çalışıyorsunuz. Ben kimseye yanliş bilgi vermem en hassas noktam bebeğim ve bebekler. Doktorlardan daha iyi bilemeyeceğinize göre doktorlarımın söyledigini soylerim ve öneririm. Hiç kimsede böyle bi seyi doktoruna danışmadan yapmaz zaten. Yanlış bilgiyi siz şu an bilmeden veriyorsunuz. Size doktorunuz öyle söylemiş ve önermiş olablir ama kos koca viyana doktorları bu konuda yanılıyor olamaz. Yeni doğan bebeklerde 1 ile başlanmaz mideleri cok haasas cünkü!!!! Bu bizim ülkemizde geçerli. Anne sütüyle bire bir değil kutuların üzerinde ne yazdigini gayet iyi biliyorum … anne sütüne en yakın hazmı yakın mamalar Prelerdir. Bebeğim henüz 2 aylık her seyin en iyisini araştırıp en iyisini yapmak için uğrştığım için bilgim çok. Yine her anne bebegi icin en iyisini kendisi bilir. Doktorlara danışmadanda hiç bir sey verilmez. Pre yada 1 numara ne kullanılırsa kullanılsın ilk önce herkes doktoruna danışsın. Her ülkenin mamalarının farklidir belkide katkıları vs. Kendinize iyi bakın başka soyleyecek bir seyim kalmadı. Hayırlı aksamlar.