Noname21 Bılmıyorum ki. İzmirde yasıyouz biz yazın uyku tulumuna ihtiyaç olmuyır. Sadece cıtcırlı bodyle yatırıyordur büyük ihtimal. Mesela herkws diyorki bezi açtığım an çiş yapar. Benim kızım aksine şimdiye kadar bezi açtığımda hiç yapmadı. Belki onunda öyledir🤷🏼♀️ Uyanmadan önce hemen çaktırmadan bezını cıkartıyordum altından dedi. Sonra uyanınca wc ye götürüyordum direk dedi.