ogretmen-anne bizde 2 yaşında basladik tuvalet eğitimine, kizim suan 27 aylik.. bizde önce büyük tuvaleti cabuk kavradik küçükte sknti çektik, gece ben kaldırmadım hic o uyurken bagliyordm farketmesn bezi oldugunu diye, bir kaç defada baglamadim yaptığı oldu buda onu rahatsız etmeye başlamıştı, sonra yavaş yavaş bezi baglamdim o da yapmadi şükür sabah uyanır uyanmaz wcye gtrym, biz hem klozet hem lazimlik kullandık