Canancann Birkizbirerkekannesiyim Birkizbirerkekannesiyim kesinlikle ya iki kodu da dakikasına almışlar. Ben başkasının hakkını gasp etmek olarak tanımlıyorum gerçekten. bunu yapanlar hak hukuk nedir bilmeyen tipler. Rahat rahat almışlardır şimdi ben alamadım
Canancann GiybetReis çok teşekkür ederim aslında öyle yapmıştım ama okadar hızlılar ki tetikte bekliyorlar resmen
Deletedmom4444 Canancann Ya bu konu cok sikinti cidden adam acil die post acmis demek ki kullancak.Ne diye alip kullaniyorsun bi izin iste bi sor bakalim Bence de buda kul hakkina giriyor.
Canancann Angell41 çok teşekkürler 350 olana ihtiyacım var fakat yinede düşünüp yazmışsınız Allah razı olsun
Deletedmom4444 Canancann Yazık ya valla.İsteyen yazsin karsilansin post acmaniza ragmen kodlari baskasi kullandi siz bosta kaldiniz yaziklar olsun valla.